Omstrukturering och taggar av inbäddat material

Jag städar och arbetar på en tydligare struktur i den här bloggen. Det innebär bland annat att jag inte bäddar in filmer eller annat material på undersidor som jag tidigare gjort, utan inbäddat material kommer bara synas här i blogginlägg, men då taggar jag med den ämessidans rubrik och övriga relevanta sökord.

Saknar du något kan du söka på taggar. Om jag tidigare har haft en instruktionsfilm t.ex. inbäddat på sidan ”English” så kommer du bara hitta en till filmen där nu. Jag tar filmen här under som exempel. Den låg tidigare inbäddat under sidan ”English” nu lägger jag en länk till youtube istället.

Discussing Literature (Filmed presentation) <- LÄNK
 

Blogginlägget är taggat som ”English”, ”literature” och ”engelska”. Om du då söker på något av dessa taggar ska du få fram alla blogginlägg som är märkta med det ordet.


Kommentera

